miercuri, 20 aprilie 2011

Dezinfoxicare

A trecut ceva vreme de când nu am mai dat frâu liber imaginaţiei. A trecut ceva vreme de când nu am mai scris pentru mine, am scris pentru alţii... sau despre ce mă interesează... sau nu am mai scris. A trecut ceva vreme de când nu am mai atins acea stare în care nu mai am nevoie de nimic, în care nu mai contează nimic şi în care gândurile curg libere şi nestingherite din toate ungherele minţii mele.
Şi totuşi nu îmi vine în minte nimic care să mă inspire să scriu un text decent. A trecut ceva vreme de când am început să adun cât mai multă informaţie, despre tot şi despre nimic, să citesc articole care altădată mă lăsau rece încă de la titlu, să privesc poze peste care aş fi trecut cu vederea de nenumărate ori.
Şi acum stau şi mă întreb: "Care este cauza? De ce oare informaţia a devenit esenţială? Atât de importantă încât salvez orice pagină, orice articol stingher."
Am devenit atât de avid de informaţie, atât de atent să nu-mi scape ceva. Sper totuşi că voi reuşi să mă vindec de această "infoxicare" şi voi reveni la imaginaţia atât de naturală şi eliberatoare.

În schimb, nu ezitaţi să împărtăşiţi cu mine informaţia de care dispuneţi dumneavoastră!

Mă găsiţi şi pe Twitter la dialoginoglinda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!