luni, 11 iulie 2011

Etajul 2

Stau în maşină, aştept. Cercetez blocul din faţa mea. Privirea mi se opreşte la etajul 2. Un geam deschis, o fată brunetă care priveşte gânditoare în zare cu capul sprijinindu-se în palme. Rămân câteva secunde cu privirea aţintită la etajul 2. Fata s-a simţit urmărită şi s-a trezit din visare. Căuta persoana care a-ntreupt-o. Privirile ni se întâlnesc, privim amândoi fâstâciţi în alte direcţii. Eu îmi scot telefonul din buzunar şi-mi fac de lucru navigând pe internet. Fata face cu mâna. Privesc oglinzile maşinii. Fata face cu mâna din nou. Nimeni în spatele meu. Fata a dispărut de la fereastră. Oarecum dezamăgit mă întorc la telefon. fata apare din nou la fereastră şi face cu mâna insistent, încearcă să-mi atragă atenţia. Ridic privirea la etajul 2. Fata ridică o foaie de hârtie. Un zâmbet îmi apare pe faţă. Acel *thumbs up* desenat stângaci mă amuză enorm. Scot mâna pe geam cu două degete ridicate în V. Fata începe să râdă, lasă foaia jos şi începe să deseneze altceva pe verso. Ridică ochii din când în când să se asigure că nu am plecat. Recunosc, şi eu sunt un pic curios şi nerăbdător să aflu ce desenează. Fata termină desenul şi se ridică pe geam. Cercetează împrejurimile, se asigură că nu este nimeni şi ridică foaia de hârtie iar. Zâmbesc, scot mâna pe geam din nou şi fac un cerc cu degetul arătător. Fata priveşte nedumerită foaia şi îşi dă seama de greşeală, pe care o repară cu un gest tacticos. Cu telefonul în mână încep să tastez involuntar: 0, 7... Stai! De ce?

Îmi place jocul dar de ce aşa uşor? Ne-am mai întâlnit cumva? Ne-om cunoaşte? Termin, touşi, de notat numărul. fata dispare iar de la fereastră. Cobor privirea pe telefon, să sun? Ridic iar ochii la etajul 2 şi o văd cu telefonul în mână şi cu coatele sprijinite pe pervaz.

E rândul meu să visez acum. Cum va decurge convorbirea? Ce să-i spun: "Bună, te-am văzut pe geam."?

Din receptor se aude: "Bună"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!