joi, 21 ianuarie 2010

Scris în grabă

Mai am doar jumătate de oră. Trebuie să plec, dar încă nu ştiu unde. Trebuie să ajung "acolo", sau "acolo". Nu vreau să plec, e atât de cald acasă. Afară este frig. -10 grade. A mai trecut un minut. Se apropie ora de plecare. Mă uit în oglindă. Ce urât sunt când nu am chef... Mă duc să mă schimb. Îmi caut cartea. Îmi caut dosarul. Le bag în ghiozdan. Mă schimb. Îmi caut telefonul. Îl bag în buzunar. Mă uit la ceas, mai am un sfert de oră. Ce greu trece timpul când aştepţi. Dacă plec acum ajung prea devreme. Şi va trebui să aştept iar. Ascult muzică.

Stau.

Aştept.
Mă uit la ceas, au trecut două minute. Stau, aştept. Mă apuc să scriu. Scriu un text, scriu în grabă. Despre ce scriu? Despre cum stau şi aştept. Ce aştept? Aştept să părăsesc căldura şi siguranţa casei mele. Pentru ce? Pentru un examen... de filosofie..

Sunt în sesiune.

Aştept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!