miercuri, 17 august 2011

Vise

M-am trezit mort. Stau întins pe spate cu mâinile încrucişate pe piept, mă ţin de subţiori. Parcă mi-e frig. Sau sunt supărat. În jurul meu este întuneric. Aerul este greu, închis. Nu pot să respir. Încerc să mă ridic, mă lovesc de ceva, ţărână curge pe mine. Mâinile nu le pot mişca, parcă sunt legat. încerc să strâng picioarele. Nu le pot mişca, nu le simt. Reuşesc să mă întorc pe burtă... Pun o mână sub cap şi adorm la loc.

Mă trezesc din nou. Stau întins pe spate cu mâinile încrucişate pe piept. mă ţin de subţiori. Sunt supărat... sau mi-e frig. O lumină puternică mă orbeşte. Duc mâna la ochi şi mă ridic în capul oaselor. Nu văd nimic, doar alb. Nu disting siluete, nu aud nimic. Mă las înapoi pe spate. Adorm.

Mă trezesc, sunt în patul meu, o rază de lumină mă adoarme la loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!