miercuri, 10 august 2011

Îmi caut cuvintele

M-am întors de unde am plecat, n-am plecat deci de unde să mă întorc? Dacă plec de ce să mă mai întorc?
Mai bine întorc foaia şi scriu despre altceva. Dar gândurile mi se întorc la aceeaşi dilemă. Mă întorc pe partea cealaltă şi încerc să adorm. Dar gândurile nu se opresc aici. Îmi vin în minte cuvinte, încerc să le pun în propoziţii. Acum încerc să găsesc rime, mă gândesc la sinonime, ascund mesaje-n versuri libere, ofer cuvinte-cheie spre descifrarea literelor. Pun totul pe foaie şi recitesc, şterg, rescriu, tai, mai scriu ceva.

Dar ceva nu se potriveşte. Culoarea pixului? Poate tonul pe care-l folosesc.. Ar trebui să fiu mai incisiv, mai dur. Sau visător. Poate romantic. Ar trebui să folosesc metafore, poate un limbaj tehnic. Să fiu macabru sau să fac totul roz.

Mă-ntorc la ce mă frământă. Ce mă frământă?

Am un singur gând: "Am prea multe gânduri şi prea puţine cuvinte.".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!