miercuri, 19 decembrie 2012

Cum ai reacționa?

Prin preumblările mele în vastul internet am descoperit această poză:


Și am început să o analizez și să mă gândesc. Cum ar fi dacă eu aș fi cel în costum? Dar extrapolăm un pic. Adică am ajuns pe lună, am reuşit să creem atmosferă care să susţină viaţa şi am colonizat planeta. Ne ducem traiul de pe o zi pe alta şi mai aruncăm, din când în când, câte o privire spre Pământ. Toate bune şi frumoase, totul albastru şi luminat. Până când se întâmplă nenorocirea ilustrată.


Care ar fi reacţia ta dacă ai fi martor la aşa ceva? Eu nu-mi pot imagina o reacție potrivită pentru așa ceva. Aș plânge, aș ridica din umeri și aș trece mai departe, aș cade în genunchi.. Nu știu.


Tu cum ai reacționa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!