joi, 24 decembrie 2009

Poem isteric

Poem isteric
de Dimitrie Belintineanu

Oastea otomană vrea să intre-n ţară
Unii n-avea viză şi-au rămas pe-afară
Dar Mihai Viteazu’ cum a prins de ştire
A plecat s-adune brava lui oştire
„- Pârcălabe Voinea!!! (dormea)
Scoal’ că te pleznesc,
Unde sunt Buzeştii?
- Stai să mă gândesc...
Stroie e la bingo
Preda e la meci
Radu e beat mangă
Dă la raţă-n beci! (râde)
- Du-te şi adună-i, cum ţi-am ordonat
Turcii dau năvală
Suntem în ..... (te şterg eu)”
Oastea se adună din munţi şi păduri
Jumătate scrisă, restu’ sunt mahmuri
Cu mânie surdă Vodă îi priveşte
Şi prin portavoce astfel le vorbeşte:
„- Băăăăi armata p.... paişpea’!
Hal de bravi eroi
Asta e ţinută?
Ce e mă pe voi?
Ia uite-ăla suflă mucii în căciulă,
Vezi să nu te-mpiedici c-o să cazi în cap!
Uite care-i şmenu’
De ce v-am chemat,
Turcii vor în freză
Nu s-au săturat
Luaţi aminte bine,
E şi patruştrei
La şi cinzeşiunu
Căşunaţi pe ei! Mihai Over”
Oastea otomană s-a oprit de-odată
Căci în faţă-i Vodă cu a lui armată.
„Te-ai tâmpit ghiaure
Calea de ne-o ţii
Suntem douăsutepatruzeci de mii
- Ete pârţ
- Şi-ai să-mi sugi turbanu’ tu şi proştii tăi
N-ai decât trei sute
- Trei sute (da) da’ răi!
Ăla de exemplu se numeşte Ghiţă (Ghiţă?)
Şi-a tăiat pe măsa că nu-i da halviţă
Cei din Amplantida ne-au ameninţat
L-am trimis pe Ghiţă şi i-a scufundat
Şi acum trei zile a fost în Vietnam
- Vietnam?? Vietnam nu există!!!
- Păi eu ce-ţi spuneam?
- Mamăă, ăla i-a tăiat pe toţi!
- Ălălalt e Mitu! (turcii râdeau)
- Alălalt e Mitu! (atunci s-au speriat)
Mănâncă spahii
- Mănâncă spaghete, da!
- Ce ai tu acolo îi ajung o zi
- N-ajung că n-am ketchup!
- Iarăşi ăl mai tare şi cu braţ de fier
E Preda Buzescu
Bravul meu boier!
- Dacă-i aşa tare precum zici mata’,
Pune-l să se bată cu Mehmed Aga’!
Dacă va bate al vostru
Fac stânga-mprejur
Dacă nu, vă prindem şi v-o dăm la moacă
- Au moaca mea!!!”
Ei se bat în spade
Spadele se frâng,

Ce gândeşte tata?
„- Ce moartea căprioarei mele citeşti acolo?”
Vă rog să mă scuzaţi, am greşit poezia...!

Turcu scoase-o drujbă
Pesemne uitase că benzina
Încă nu se inventase
Preda ca un ninja
Într-o clipă sare
Şi pe turc îl scuipă
Între felinare
Preda-i sare-n cârcă
Se trântesc pe iarbă
„- Bă trăiţ-ar măta au!
Nu mă lua de barbă
- Dă-te mă-n fasole de spahiu borât!
Hai, nu face cu curu’ că ţi-l bag pe gât!”
Ei se bat de-o oră
Şi nu se răzbesc
Vodă şi sultanul se cam plictisesc,
Şi o pun de-o tablă sus pe o căruţă
Turcii şi ghiaurii o pun de-o miuţă.
„- Le cam fură Preda
Sigur câştigăm!
- Câştigaţi!
- Na!
- 3-1! Vrei o gură?
- Da! Mă, mă, mă!!! (gâl-gâl)
- Ia zi măăi sultane,
Vii din Istanbul
Care mai e preţu’ vreau să-mi iau un ghiul
- Trimite-ţi nevasta şi-ţi aduc o sută!
Nu trebuie să ceară
Numai să se plimbe... ieftin!!!
Adică... noi luăm prin războaie aur de la voi,
Şi-ale voastre fete le-aduc înapoi!
Noi luptăm cu mâna, ele din picioare
Şi astfel prosperă ambele popoare!
- Bingo mă! Uzun arac!!
Ei îl văd pe Preda cum păşeşte-ncet
Şi cum ţine-n stânga capul lui Mehmed.
„- Ai învins ghiaure?
- Doar din întâmplare,
Şi-a luat singur gâtul
C-a făcut prin soare!
Eu i-am zis că-i homo,
Dânsul a negat,
Mi-am dat jos nădragii
Şi n-a rezistat! Şi-acum mă cam doare!
- E frumos pentru ţara sfântă
Să te doară-n dos!
Pleacă dar sultane
Loc de tine nu e!
Că vă tăiem capul
Şi vă dăm şi m... palme!
Du-te la oştire
Spune-i că ghiauru’
S-a bătut cu turcu’
Şi la-nvins cu spada!”
Lotul de miuţă vine abătut
C-au înscris românii-n ultimu’ minut
„- Ia-uite, te-am bătut la lupte,
Te-am bătut la meci,
Te-am bătut la table,
Tot nu vrei să pleci?”
Sultanul n-aude, nu-l interesează
Şi privind la Preda cum se ondulează,
Lui Mihai îi zice:
„- Măi îţi dau ce doreşti!
Aur şi cadâne şi cai arăbeşti!
Îţi dau semilune ce-n serai luceşte!
Da’ dămi-l pe Preda că mă-nnebuneşte!
Au, au, au!
- Băăăi suliţă bleagă!
Cum cutezi să-mi ceri
Chiar pe cel mai mândru
Dintr-ai mei boieri?
Cine crezi tu oare
Că l-a învăţat să-ntoarcă fundu’
Când e atacat?
Câte nopţi de trudă
- Ah, taci!
- Chinuri şi suspine!
- Taci!!!
- Câte-antrenamente
- Taci!!!
- Doar el şi cu mine!
- Taaaaaci!
- Câtă energie-am cheltuit cu el!
- Da!
- Să mi-l ceară astăzi
Un sultan tembel??
- El alege singur
Nu te-amesteca!
- Cu cine vrei Predo?
- Cu Măria ta!!!
- Fii pe pace Predo
Nu te dau nici mort!
Du-te te dezbracă
Şi m-aşteaptă-n cort!
- Eu ce fac acuma?
- Băi, la voi e boală! (Da, da, da!)
Una, două gata, hai la poponeală!
- Da, da, da!!!
- Ia-ţi adunătura de spahii de-aici,
Şi tăiaţi-o acasă
N-o mai aburiţi!
- Ah, Allaaah e mare
Te blesteamă rău!
- Mi se rupe barda
De Allahu’ tău!”
Oastea otomană pleacă umilită,
Vodă bea, mănâncă
Şi ceilalţi vomită.
Trag ospăţ valahii şi se veselesc
Şi-mpart între dânşii
Aurul turcesc.
Mihai Vodă strigă:
„- Măi fraţilor, nu-i bine
Aurul e-al ţării
O să stea la mine!!!”
Şi-a dispărut Vodă.
Cineva zvoneşte
C-a plecat în Turcia să devină peşte.

- FINISH -

Nu este creaţia mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!