joi, 18 februarie 2010

O viaţă întreagă, singur

"Îmi smulg lacrimile care nu vor să iasă,
Plâng după tine, deşi nu-mi pasă."


Iar continuare nu găsesc. Stau şi mă gândesc, la continuare, la tine, la noi, la mine. Îmi spui să încetez, "Stop!", nu aud. Mă gândesc de ce nu-mi pasă, mă gândesc de ce sunt aşa rece. Şi îmi amintesc blestemul:

"Iubit să nu fii, dor să-ţi fie mereu, după atingeri să tânjeşti dar fericirea să-ţi fie străină. Bucură-te pentru iubire, dar să nu o trăieşti. Tot ce poţi, vei face, pentru ca cel de lângă tine să fie iubit."

O viaţă în singurătate. Condamnat la o viaţă în singurătate, aştept prinţesa care va zdrobi lanţurile ce îmi ţintuiesc sentimentele, ce va face ca cele 7 cercuri din jurul inimii mele să se rupă cu un zgomot infernal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!