marți, 16 septembrie 2014

Andrei Gheorghe, din nou

Astăzi dimineață, ora 6, am avut norocul să fiu pe PRO FM când a început matinalul cu Andrei Gheorghe și Greeg. Este a doua lui zi de emisie, după o pauză de 8 ani (nu-i cam mult?), și pot spune că face legea pe radio. Același om direct și fără perdea doar că acum mult mai jovial.

Îmi aduc aminte că am auzit de el prima oară când exista Lanțul Slăbiciunilor. Eram fascinat de modul lui de exprimare unic la acea vreme, unic și acum după părerea mea. Din păcate nu puteam să-l urmăresc, nu din cauză că mi se interzicea ci mai mult pentru că existau alte programe interesante la TV. 

A apărut apoi la Antena 1 cu „Gheorghe” dar mi s-a părut mai mult un „talk-show” în genul lui Capatos. Nu l-am urmărit. Am ascultat însă Dreptul la replică a Paraziților.


Andrei Gheorghe rămâne un om de radio și un personaj indispensabil și prea puțin promovat al audio-vizualului românesc. Iar media are nevoie de mult mai mulți oameni ca el.

Nu cancan..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!