miercuri, 17 septembrie 2014

De azi, de ieri, dintotdeauna

Tot ieri Mitză și Junky au lansat o melodie nouă cu niște versuri și o linie melodică. Știți voi. Ideea este că sună bine.


Mi-am permis să extrag și versurile din melodie:

De azi, de ieri, dintotdeauna,
Că tu poți mai mult,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Dar nimeni n-a crezut, nimeni n-a crezut,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Ai tot dar parcă vrei mai mult,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Că nimeni n-a avut, nimeni n-a avut.

Așa că ai grijă ce păstrezi
Peste timp, în tine, începi să realizezi
Că viața nu-i ca-n filme
Tot tre' să visezi
Știi tu alt mod să te-alimentezi
Cu energie pozitivă într-o lume negativă
În care fericirea pare doar o tentativă?
Mulți copii cresc în derivă
Dar muzica educă o gândire primitivă.
Tre' să-nveți s-auzi nu doar s-asculți,
Mesajul e subtil ca-ntre surdo-muți:
„De ce ți-e frică, aia tre' să-nfrunți”.
Răbdarea decide dacă știi să lupți.
N-avem de unde să știm ce probleme mai întâlnim,
Da' stai, în timp, 
Tratezi orice rit zâmbind că pentru mine viața are ritm.

De azi, de ieri, dintotdeauna,
Ai știut că tu poți mai mult,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Dar nimeni n-a crezut, nimeni n-a crezut,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Ai tot dar parcă vrei mai mult,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Că nimeni n-a avut, nimeni n-a avut.

Nu, nimeni n-a știut cum e,
Nimeni n-a știut de ce,
Nimeni nu avea încredere.
Ce să iasă-n pierdere, da' ce, sunt idioți?
Lasă c-a avut idiotul pentru tot
Eu. 
Așa eram mereu.
Știam că n-are ce să mă împingă de pe drumul meu,
Știam că dacă am răbdare anii sunt minute
Și nu știam asta, gen, de zilele trecute.
O știam
De azi, ieri, cumva, dintotdeauna,
De când e lumea,
De când e soarele și luna. De curând mi s-a zis să mă pun în rând cu lumea,
Culmea, eu duminica nu stau în gând cu lunea,
Culmea, că trecutul își ascunde fața
Viața-i ce trăiești când aștepți să-ți trăiești viața.
Și doar puțini sunt pe bune, restul „sanchi”
De azi, de ieri, dintotdeauna: Junky!

De azi, de ieri, dintotdeauna,
Ai știut că tu poți mai mult,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Dar nimeni n-a crezut, nimeni n-a crezut,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Ai tot dar parcă vrei mai mult,
De azi, de ieri, dintotdeauna,
Că nimeni n-a avut, nimeni n-a avut.

De azi, de ieri, dintotdeauna
De azi, de ieri, dintotdeauna
De azi, de ieri dintotdeauna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!