miercuri, 17 septembrie 2014

Subcultura frizeriilor



Mi-a sărit în ochi acest filmuleț în preumblările mele pe Facebook (slavă inspirației mele pentru că am ales să urmăresc oameni ce produc/postează conținut de calitate) și urmărindu-l mi-a venit în minte întrebarea:

Avem bărbieri de modă veche în București?

Zilele trecute eram undeva pe Calea Ferentari și am văzut o frizerie unde frizerul era îmbrăcat casual. Mi-a sărit în ochi tocmai pentru că nu purta acel alb monoton omniprezent în frizerii. O fi încercat omul să imite barbershop-urile americane? Sunt tare curios să aflu și cred că îi voi face o vizită, imediat ce găsesc frizeria.

Până atunci nu mă mai tund și nici nu mă mai bărbieresc!

Întrebarea nu este retorică! Chiar vreau să aflu și vreau să le și fac o vizită, dacă există.

Și dacă sunteți curioși de ce sunt așa de aprig în aflarea acestei informații, urmăriți Barbershop și Barbershop 2. Comedie pură! Și bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează cu cap!